alla ♥ dag

Ja, idag är det ju alla ♥ dag då. Jag har inte köpt något till Jonatan, än. Får göra det när pappa och jag ska ner på stan och fixa lite saker senare idag.

Jaja, jag kanske borde berätta om gårdagen lite..

Igår, fredag ;

Idag var det ju fredag den 13. Inget spc dåligt har hänt mej idag, nästan tvärt om. Vi skulle egentligen ha sovmorgon idag (09.45), men nu vare så att BIG hade ordnat någon "BIG Love Day". Så ja, vi fick börja tidigare, och sluta senare. Toppentoppen. Efter skolan tog jag och Alme bussen ner till stan, där skulle vi egentligen ha mött pappa, men han hade så bråttom till hans match så han hann inte. Iallafall, vi gick runt och kollade lite. Jag köpte en glittereyeliner och en hårspray. Jag tror att vi tog 20 över 6 bussen hem, eller jag vet inte. Men Alme tog bussen till sätra, och jag tog bussen hem till mej. När jag kom hem satte jag mej vid datan, övertalade Susanne att komma hit. Dum som jag är så tog jag 7 min över 8 bussen till stan. Utan nyckel, och porten stängs 9.. Jag litade på att grannen var hemma, fast nej. Smsa han, och han och han var inte hemma. Synd för mej. Men typ 20 över 8 mötte jag Susanne på stan. Vi gick och köpte godis och dricka. När vi hade gjort det såg vi att det var 40min kvar tills bussen skulle gå igen. Så vi satte oss på Bomhus bussen, bara för att inte behöva stå ute och frysa. Men det va exakt vad vi fick göra!  Vi missade bussen som vi skulle ha bytt med i bomhus för att hinna tillbaka till våran buss som gick från stan. Så ja, där fik vi stå. Ute i kylan och frysa arslena av oss. Men efter typ 30 min kom bussen. Fast när vi kom till stan så hade bussen som skulle ha tagit hem till mej gått. Så vi fick stå på stan och vänta. Och vänta, och vänta. Tillslut kom bussen, och när vi kom hem kl halv 11 vare bara att hoppas på att porten inte var stängd. OCH DET VA DEN INTE! Herregud, vi hade världens tur då. Vi gick ut och gick med Ossian, sen gick vi in och åt godis och satt vid datan. Sen somnade vi..

Tillbaka till idag, i nuet. Jag är så jävla hungrig, jag skriver mer sen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0