what goes around, comes around

Nu har jag precis kommit hem från stan. Eller ja, jag har ju vart i skolan först, sen tbs med adina och alme. Och efter det skulle alme och jag sola. Men det vart inte så, satt bara inne i soffan på ställer där vi skulla ha solat tills tom gick förbi. Alme gick ut oh skrek lite, och tillslut så gick vi hem till kevin och var där ett litet tag. Alme och jag gick till bussen, som aldrig kom. Så vi gick till stan och väntade där ist. Eller väntade och väntade... Bussen kom precis när vi kom, jävla flyt vi hade! Men nu är jag hemma och ska plugga lite. Efter det ska jag plugga sen ska jag kolla andra avenyn som jag inte orkade göra inatt. Somnade på momme!

men heeeeeeeeeeeeidåårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0