we´re half way there

märkte nyss att högtalarna på min mobil håller på att avlider eller något sånt. helt jävla värdelöst. brusar och har sig.. verkligen inte vad jag hade önskat mig just nu. menmen...........

trodde jag gjorde ett inlägg innan (alltså jag gjorde ju det......) men det kom inte så långt om man säger så.. det publicerades SÅKLART inte! döjobbigt.

okej, fan vad jag klagar. lite bra saker då!
♥adina och jag har vart och solat idag
♥packat saker & tagit hem dom till mamma
♥vart ute och ätit med massa, sen gick vi på bio. grym film, old dogs. skratta så jag dog. eller ja nästan iaf...
♥köpt hårfärg och håller ju på att väntar på att få skölja ur färgen. hoppas på brunt denna gång! håll tummsen
♥ tömt kameran

yyyyyesbox mycket för mig som aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG, hinna med saker som jag måste göra. dock en sak som ännu inte är fixad. hoppas det hinner fixas.

men nu ska jag nog skölja ur färgen. hejhoppsugminsnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0