trötter, ohyes

är så sjukt trött. så jag orkar inte skirva så mkt. måste hinna packa mä, ÅH.

iaf, 2 dagars drickande. vart inte alls nå mycket dricka i fredags, men endå. i fredags skulle alme jag & adina egentligen ha dragit på fest. vet inte varför det inte vart så, men sen så träffade vi ju anton och alla på stan. vet inte riktigt vilken tid det var, men någon gång på dagen på lördagen åkte jag hem till alme.

efter ett tag åkte adina, jag och alme till max och käka. adina lyckades ramla av stolen där inne också. snacka om att alla kollade! HAHAH! jaja, alme & jag gick till stan medans adina gick hem. senare tog alme och jag bussen hem till adina, lämnade lite saker där. sen åkte vi hem till alme och hämtade saker, och tog sen bussen tbx till adina. gjorde oss iordning, sen drog vi på fest i bomhus. slutade med att jag sov hos anton den natten med.

älskar er alla som gjorde min helg underbar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0