tears stream down your face

anledningen till att jag inte skrev nå igår va att internet hade fucka up sig, som lotta brukar säga. menmen, jag fördrev tiden med att färga håret och kolla på andra avenyn. eller det var inte jag som färgade mitt hår. salongen har ju precis blivit klar här i huset så lotta färgade håret på mig där. vart mer brunt oh mörkare nu än vad det va innan. nöjd, faktiskt. anton kunde inte igår, så vi ses imårn ist..

men iaf.. skola idag. helt ok förutom att min mensvärk ville jävlas lite och började verka som satan dirr efter lunch. hade så sjukt ont så jag fick låna mjukisbyxor av skola. hihi. och en ipren fick jag mä, av camilla min sköna. HAHA.

anyway, stan efter skolan. köpte lite saker, rätt så konstiga saker. om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte ens om jag har ha kvar de... bilder finns längre ner dåååeee.

ska snart ta en dusch, sen vettefan. ska nog göra klart religionen. orkar inte "umgås" med idioterna i det här dårhuset. pappa är iofs och jobbar, så jag syfta faktiskt inte på han den här gången.

tjo




nån slags "magtröja" elr vad man säger? åhléns 179.-

ja-vad-fan-det-nu-är åhléns 349.-

tunika(?) vero moda 129.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0