RÖÖÖÖÖJ

Har nyss kommit hem och jag har fått en toppen idé. Jag ska röja hela jävla rummet! ta bort mitt skrivbord och massa! Fast jag tror att jag väntar med det till mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig att bära ut det och jag har inte ens en aning om vart jag ska ställa det. Det blir väl säkert så att det kommer få vara kvar här inne ett tag till, men sen ska det bort. Använder det nästan aldrig, förutom om jag har saker som jag inte vet vart jag ska göra av, så lägger jag dom i lådorna. Och nu då, när jag sitter vid datan med högtalarna. Annars sitter jag ju i sängen, och det går lika bra de! Så bort med skrivbordet, men nu tänkte jag bara ta bort min andra data, som är stationär eller vad det nu heter. Icke bärbar om man säger så då?

Jaja, röjjjjjröjjjjjjjjjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0