hordampsfittjävlakukollonsfan

först tänkte jag skriva en fetinglång text om allt jag hatar och värdelösa saker jag undrar över.
som om man kan kittla någon till döds eller inte (kittlar man värsta feta fritösoljedrickande tjockisen med astma tror jag det är möjligt).. och sånt där skitroligt!

nej idag är helt fel jävla dag för att umgås och prata med mig. så fort någon säger något till mig har jag bara lust att skrika "MEN VILL DU DÖ ELLER?!". en viss person började tjata om en sak, får man fimpa idiotfan i ögat med en meckad gås eller? TACK ISF

JUSTE. måste bara tillägga en sak. jag stör mig nå in i helvete på folk som lägger ut bilder på tex. sin blogg, fejjan, bdb osv och skriver "jag är ful på bilden, jag vet" eller "ful bild på mig, kolla inte". JA DU ÄR JÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT FUL DIN APA! jag får lust att skriva värsta uppsatsen i kommentarfältet om hur jävla ful personen är och hur fan man tänker när man lägger upp en bild på sig själv när man tycker att den i själva verket är ful? eller man kanske han så jävla dåligt självförtroende (eller vad fan det heter) så man måååååste skriva så för att folk ska skriva "men nej gumman du är så fin" YADAYADA. dö bara? okej?!

tack för mig

Kommentarer
Postat av: mysa

haha!

2009-12-26 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0