forever's gonna start tonight

jag sitter här och leer för mej själv i mörkret. jag är så glad. så glad att det är du och jag, lycklig att det finns ett vi.

Anton åkte hem för exakt 1h & 19min sen. Deeet ni! Och en läskig sak, eller läskigt är det inte för det är förmodligen fullt jävla normalt, är att jag redan saknar pojken. Very jobbigt u know. Vi kollade film, en väldigt dålig sådan, "2012 Doomsday". Anton spolade ju iofs igen nästan hela filmen, men endå. Han tog 23.03 bussen hem, men eftersom han är så envis var han tvungen att gå till bussen 25min innan den kom, så det var bara till att sitta och vänta på bhp i 20min. Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på gamla låtar med bla westlife, haha!

Ska nog sova snart, tror jag. Var så sjukt trött imorse så ska försöka börja lägga mig i tid om kvällarna. Skoldagen var sjukt slapp, spc svenska som var sista lektionen. Kollade film, utan lärare. Hon var sjuk. Hehe det vart ju väldigt mkt filmtittande också! Sov en del av filmen, resten försökte jag väl kolla lite. Men det vart mest massa asgarv åt max som dampa runt. Yes.

Ska sova nu jaaaaaa. Eller kolla andra avenyn, anton vägrade ju kolla på det så jag får göra det nu. Men sen ska jag sova. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0