yesterday

Orkade inte skriva något igår, som ni kanske märkte. Skola först, världens slappaste dag! Efter skolan åkte jag ner på stan och skulle möta Hanna och Alfred, men deras buss var försenad så jag gick runt med Hampus ett tag. Men tillslut kom Hanna och Alfred och vi gick runt och letade efter kläder till Alfred som han skulle ha på Hannas skolavslutning. Hitta grymma kläder och Alfred var faktiskt rätt så intreserad av att leta kläder han mä.

Efter att ha vart på stan ett bra tag kom Lisa och hämtade oss, sen åkte vi hem. Eller ja, hem till farfar. Hanna är min faster för dom som inte visste om det, och hon är ett år yngre än mej. Men ska inte virra till det massa för er, orkar inte förklara heller, haha. Menmen, på vägen hem åkt vi och köpte kinamat. När vi kom hem åt vi och så provade Alfred kläderna och jag tog lite kort. Sen kom pappa och hämtade mej och sen bar det av mot valbo. Somnade runt 2 någongång.

Alfred, min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0