dance with me, make me sway

nu är jag äntligen hemma. känns som att det var tusen år sen.

Kom lite sent till skolan idag då, även fast jag vaknade 06.30! Pappa skjutsade in mej & lillebrorx2 till hockeyträning/skolan/mami. Sket i gymmet och satt vid datan och waste:a tid ist. Grymt av mig att endå, trots dom 4½timmarna jag hade på mig, komma försent. Duktigt där elin! Hade use som första lektion och efter det sv/so. Läsförståelse sen fick vi sluta. Och jag tror att det va någon gång undertiden jag och alme satt och väntade på att dom sista skulle blir klara så våran lärare kunde ge oss frågor till ett omprov, som pms:en sakta med säkert började gro inom mig. För sen vart jag helt damp! Har nog haft sveriges kortaste stubin idag alltså. Förlåt alla underbara människor som har fått lidit av mitt jävla humör:( Men det går lixom inte att göra något åt det, det bara blir som sdet blir. Haha, det är inte alltid så lätt förstår ni...

Iallafall, efter skolan åkte jag adina och alme ner till stan. Köpte lite saker som ni kanske får se sen. Om jag tar mig tid till att ta kort på det. Vilken jag förmodligen inte kommer göra... JAJA jag kommer av mig hela tiden, jobbigt som fasen är det. Koncentration förfan! Emma kom också ner och gjorde oss sellis på stan. Klockan 18.30-19.00 tog vi bussen till läkerol arena för att checha hockey. Brynäs-Rögle. Och kan ju säga grattis till seger brynäs, hela 6-1 vart det. Fast drog hem i andra perioden pga att jag var på dåligt humör och tyckte att allt sög. Dum som jag är gick jag av vid ica och tänkte byta buss så det inte skulle bli lika långt att gå. Kom bussen då? Nej. Så det blev till att gå hem från ica i regnet. Superskoj! Men nu har jag vart hemma ett tag och undetiden har jag hunnit kasta ut ALLA mina kläder ur garderoben. Fick nå fnatt och tyckte det var sjukt stökigt där inne. Inge kul, för nu orkar jag inte lägga tbx dom Y. Kameran är borta den med, fyfan vad allt ska jävlas då.

Nä ska sova nu, eller något. Är på bättre humör nu också, har hittat kameran nu med!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0