baby is a bad boy

Nu är jag hemma efter ännu en slapp skoldag. Missade första lektionen som var eng & och hälften av bildlektionen. Så när jag kom så fick vi nästan lunch direkt. Efter lunchen hade vi idrott som jag inte var med på. Alme, jag, Jonte, Max & Samuel skulle gå en vända runt travet. Men vi gick bara ner till lidl och tbx. På vägen ner dit misshandlade Jonte och Max mitt finger mä, eller dom skulle typ putta ner mig i snön ochså bröts halva min nagel av. Eller den bröts inte av, alltså.. Jag vet inte hur jag ska förklara, men det gjorde så jääääääääävla ont! Har fortfarande ont och kan typ inte röra fingret. Det kom massa blod med :( stackars mig............

Nej, men nu ska jag vika massa käder och sen äta något. Anton kommer hit vid 7 någongång. yesbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0