20091214

Ligger här i sängen som en muuuuy grande jävla pmskärrning. Nej förresten, inte pmskärring. Det är något annat som spökar. Att vara i valbo gör mig galen, att ha frysit i ca 20min och sen upptäcker att fönstret står lite smått öppet gör mig galen, att jag inte får gör något längre gör mig galen, att jag inte har gjort klar 2 ynka uppgifter som kunde gett mig G i historia gör mig galen & att jag inte har träffat anton sen i fredags (!) gör mig också galen. Skulle kunna rabbla upp 700 saker till, men det orkar jag inte. Och ni skulle aldrig orka läsa det heller för den delen.

FUCK. Det är jobbigt nu, fan.

Nej jag orkar inte skriva nå mer emoinlägg nu. Fast inom 15min kommer det säkert komma ett nytt, med nya klagord och nya meningar.

ta hand om er för fan. och visa dom ni älskar att ni älskar dom, det förlorar ni aldrig på. glöm inte det.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0