1 dec 2009

och plötsligt är det december. fan vad snabbt tiden går, jag har inte köpt en enda julklapp. det känns som att det fortfarande är oktober och att julen inte ens är nära. men endå är det bara 23 dagar kvar till julafton. snön? vart är den då? vill ha en vit jul ju!

iallafall så blev jag hemma idag igen. imorse när jag vaknade mådde jag bra och kände inte av något i magen. allt var som vanligt men när jag gick till bussen fick jag världens krampattack och nu ligger jag här hemma i sängen igen. det gör så sjukt ont, fattar inte vad det är och varför. åkte upp till sjukhuset och väntade och väntade. inge roligt alls va de att sitta där och ha en mage som tar död på en. tillslut kom det en läkare och blablabla. det gamla vanliga, klämde och tryckte på magen, blodprov osv. undertiden han gjorde det hade jag bara lust att skjuta han. JAG HAR ONT. ge fan i att tryck.. typ. 

hur jag än mår så måste jag iväg på en sak idag kl3. ni kommer aldrig få veta vad, men så ligger det till iaf. sen ska jag ju till pappa.. eller jag ska vara med anton (om jag mår bättre då), vet inte om det blir i valbo eller om vi stannar i gävle. men jag ska iallafall sova i valbo. trökigt nog.

ska sova lite nu, och hoppas på att magen ger sig nångång.

hej


Kommentarer
Postat av: mysa

älskar dig gumman, ring mig när du kommer hem!<3

2009-12-01 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0