you're still here somehow

ligger i sängen oh ska sova strax.

alme oh mysa drog hem vid 11 typ. och vid 12 nån gång (tror jag?) cyklade adina, jag oh susanne till gdg och köpte godis.. sen cyklade adina oh sus hem till adina, och jag hem till mej. och nu ligger jag här.

JUSTE! jag cyklade på en sån där stor svart äcklig jävla snigel på vägen hem. en nära döden upplevelse, typ.
nä usch oh fyfan va äckligt. det bara splasha till .UÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

är rätt så trött, och en sak som är sorligt är att jag nyss ställde alarm på mobilen. 11 ska jag upp imorn, för att duscha oh göra mej iordning till kl1 då jag oh alme ska hem till mysa oh äta pannkakor mä henne och vikor. :D

nu ska jag sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0