you don't know what you got till you're missing it a lot

nu ska jag iaf sova, skola imårn mä ju. fyfan..
men om 10 veckor äre höstlov! bara oh börja tagga :D äh, nä.. men juste, jag ska sova nu.

jävligt tidigt? jagvet. men jag börjar halv9 imårn, måste orka upp. försov mej ju imorse, haha. börjar ju mä schemat dirr imårn. cepeskola alltså, ingen jävla mjukstart här inte! och efter skolan ska jag nog vara mä mysa.

apropå mysa. idag när vi va på stan oh jag skulle köpa tuggummi så kom det fram 2 killar till mysa. elr killar oh killar, ena va väl 30 någonting, oh andra typ 50. iaf, så frågade dom om hon vela svara på en fråga. typ vilken läkerol som hon tkr bäst om. HAHAH, hon är mä på gd's del2 framsida, på dagens fråga. GULLUNGE HON ÄR ! :D oh så stod dom där och tog kort på henne medans alme och jag stod & asgarva bredvid. fyfan va kul det va. + att vi precis hade kommit dit efter att ha cyklat till stan i regnet. haha, fan va kul :')


nä men nu måste jag sussa, vi hörs imårn snuttegull.

kyyss


sjukt gammal bild på mej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0