yea ea ea ah, yea ea

det vart inge fest igår. även om vi hitta ett tpar stycken så vart det tillslut så att vi gick till discot på läkerol.
det va väl sådär. träffa iaf mkt trevligt folk! :)
efter discot, vid1 så mötte vi upp susanne. sen cyklade vi till max oh åt. gott som fasen vare!
anton va mä där, (nej, inte min lillebror) så han följde mä mej hem när dom andra drog. när vi kom hem så gick vi typ oh la oss dirr.
idag vaknade vi först  typ 2, men sen somnade vi om och vaknade halv 4 elr så. oh det va så sjukt jävla vamt i mitt rum då. herregud..
anton åkte nyss hem, oh nu sitter jag och väntar på mysa. hon kmr nog snart hoppas jag.

ikväll blire fest som faan! hoppas jag verkligen tjejer?

oh förlåt rami för att jag inte kom idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0