we can just hold each other till we see the sunlight

vart ingen fest igår, men mysa oh jag tog typ 7bussen (?) till stan. hon drog typ dirr, sen mötte jag alme oh så gick vi oh mötta tim oh massa. sen tog alme och jag bussen till jojje oh max i bomhus. vid halv 12 tog vi bussen till stan, bytte buss, och vid typ 12 kom vi hem till alme. gjorde mat oh så när vi kom hit, sen gick vi oh la oss.

kl är 12.15 oh vi vaknade för inte så länge sen. vet inte vad vi ska göra, måste nog åka ut till valbo igen oh hämta lite saker iaf. men det beror på. ska nog hem till mamma snart iaf. skriver kanske mer senare,

pöss


vet inte varför , men jag älskar den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0