vi kan cruisa tills solen går upp eller tanken tar slut..

mysa oh jag tog en promme hem till almeälskling. satt ute oh prata ett tag, ossie va också mä. min lilla bebis! :) fast han pratade iofs inte så mkt.. inget alls faktiskt. en osocial jävel de där :o
ahja , när vi skulle gå hem smsa samuel oh undra om jag kunna möta han oh några till. men jag palla inte, så mysa oh jag gick bara hem till mej oh dryga mä min underbara lilla lillebror. efter ett tag kom mamma hem mä, och ni kan ju bara gissa vad hon hade köpt till mej. NUTELLA!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, JAG ÄLSKAR DEJ MOR! jag som va så jävla sugen på socker, passa ju grymt bra mä lite nutella då.

ah, men nu ska jag ta ett bad. ja, kl 11? men sen ska jag sova.. skriver inge mer idag tror jag.
så godnatt på er sweethearts, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0