sunes sommar is the shit

haha, så gammalt

ahja, harnäs va nice. tog bussen dit, när vi va där träffade vi 2 killar som vi va mä, typ jesper oh andreas. va.... haha, det lät konstigt!..
saksamma, vi va iaf mä dom, spelade vollyboll .. elr vafan de heter. när vi kom hem från harnäs åkte alme hem, och mysa och jag drog ner på stan och skulle köpa pizza. men så hade skiten stängt, så jag åt på donken. sen åkte vi hem till mysa så gjorde hon en sallad. sen åkte vi hit och gjorde ingenting.
tim skulle ha kommit, men det kom vi kom på det vid 2 inatt. så det vart inge, men vi ska kanske ses imorn/idag.

just nu ligger mysa oh sover, och jag ligger och kollar på sunes sommar. men nu ska jag stänga av.

godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0