stadiiisch , jao?

vaknade halv7 idag, tidigt? YÄÄÄS, ofc. skulle ju till min underbara älskade skola hallå ?!! :D:D
iaf, seg dag. med cepe schema, börja dirr mä hårt arbete. fyfan, no idag. ligger redan efter (aaaaaaaaaaaaa)
men ska försöka skärpa mej i år iaf. får se hur det går mä det.....! förmodligen lättare sagt än gjort. tråkigt nog :(
menmen, efter skolan, vid3 åkte jag hem till mysa. va där ett tag, sen åkte vi hem till mej oh hämtade lite saker. sen drog vi till stan, på vägen ner mötte vi adina oh emma. trevlans :D

väl nere på stan mötte vi upp sus oh alme, gick runt oh kolla massa. och imårn får jag mer pengar!!! iiih, men måste spara tills på lördag. för då ska mysa, jag oh alme till sthlm. kanske nån mer hänger mä, får se. men fyfan vad skor jag ska köpa.. hoppas jag iaf :D

ahja, fick iaf med mej det här hem från stan idag; 


armband, hm, 59,- (ja, lika som jag köpte igår. fast en anna färg)


maybelline concealer, åhléns, 69.-

glömde visa det här igår;


örhängen, kappahl, 29,-/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0