sammanfattning sommaren 2009

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja, gjorde jag säkert :)

- dog någon som stod dig nära? nope

- vilka länder besökte du? sverige sverige och sverige. nge mer tror jag :)

- vilket datum från sommaren 2009 ? jadu, vet inte. inget spc tror jag

- största misstaget? höhö, har väl vart en del. inget vi ska prata om :D

-har du varit sjuk eller skadat dig? yääs,

- bästa köpet? mina nya skor som jag köpte i sthlm, tror jag :)

- vad spenderade du mest pengar på? förmodligen dricka oh kläder

- gjorde någonting dig riktigt glad? alla mina älsklingar

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? jadu, 
space cowboy - fallin down ,
jamie foxx - blame it ,
cidinho & doca - rap das armas
.. typ :)


- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare, elr jag vet väl inte. :)

- vad önskar du att du gjort mer? haha, festat.. faktiskt. början av sommarlovet  var lite b

- vad önskar du att du gjort mindre? sovit , OFC! sov fan bort halva sommarlovet kännt det som! :o:o

- hur tillbringade du din midsommarafton? mä massa folk, oh fest :)

- blev du kär i sommar? nej, jag blev inte kär 

- favoritprogram? haha, inget. vem fan kollar på tv på sommarn ?

- bästa boken du läste i sommar? jag läser inte, spc inte på sommarlovet... :D

- största musikaliska upptäckten? pff, ingen? vad jag vet :)

- något du önskade och fick? ja, det tror jag. elr jag vet väl inte.. FICK INGEN JÄVLA MOPPPE IAF! dumma pappa :(

- något du önskade dig men inte fick? ja, var väl moppen då.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet? ingen aning , kmr inte igåg :) vill du veta så kan du ju kolla i bloggen, lär väl stå här somewhere.

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre? bättre väder, oh cityfesten hade ju inte skadat....

- vad fick dig att må bra? äääälsklingarna! lätt :)

- vem saknade du? alme, när hon va i bosnien. oh mysa när hon va i spanien !

- de bästa nya människorna du träffade? jag har träffat massa nytt grymt folk!

- sommarens sötaste? sötaste. måste nog vara en kille jag såg i sthlm.. jo lätt!

- sommarens hetaste? samma som ovan ithink :)

- sommarens största kärlek? ingen, livet är bättre som singel. det vet alla! :D

- sommarens besvikelse? vädret, oh så finns det ju vissa..

- sommarens bästa? alla fester oh drymma kvällar mä mina älsklingsbrudar!

- sommarens snällaste? alla är snälla, :D

- sommarens knasboll? haha, jadu.. det lär väl vara emma som går oh skriker buddha, koranen oh mohammed på fester :D

min sommar har vart totalt bäst, känns som 2 sommarlov. början , oh slutet. sluta va lätt bäst, älskar er tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0