poooppis fullt i min vip-loge! kooompis bort från mitt blixtlås!

kom hem från skolan för ett tag sen, elr från mysa. drog dit en snabbis direkt efter skolan.
har typ inte gjort något spc idag i skolan. första lektionen hade vi sv/so. elr vi skulle ha det, men våran lärare hade dött. så vi fick ha en annan idag, nilzon. grymt, för han är en av dom bästa lärarna. vi fick iaf gö nån konstig sak. typ göra nån ställning som vi skulle sätta ett ägg i. oh sen släppa de från olika höjder utan att ägget gick sönder. emilas, almes oh mitt klara 3m. HEHEHHE. slutade lektionen lite tidigare, så vi drog ner oh åt då. sen hade vi mentorstid, sen lunch/håltimme. men eftersom vi redan hade ätit drog jag ner mä max, samuel, jonte, hampus oh johannes på stan. vi gjorde typ ingenting. sen åkte vi tbx till skolan oh hämta alme, sen åkte hon oh jag till ica och tog ut pengar.
och när vi kom tbx hade vi matte. sen slutade vi typ kvart i3 elr nå. då drog jag till mysa, men nu är jag hemma igen.

dom kmr nog hit om ett tag, så ska röjja upp lite i mitt rum. det är sjukt stökigt. som vanligt då.....
nä, men nu lär jag dra. tjo

åhjuste, våran lärare har inte dött. hon har bara 7:or oh 8:or :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0