nothing feels right when I'm not with you

är hemma nu , fast jag har vart det ett tag. men skriver nu iaf.

skola idag ju, va så jävla trött imorse. höll på oh somna i badet och när jag åt frukost. iaf, första lektionen hade vi eng. jobbade inget, fick böcker oh gick igenom massa onödigt skit bara. efter de hade vi bild. ny lärare, fjäskfjäsk! vi fick iaf vara ute idag, fick ett varsitt papper oh så skulle vi fylla det mä massa färger. mha saker i 'naturen'. woho! jättekul att gegga mä lera på pappret.
sen hade vi iaf lunch, pannisar, som förlvrigt är sjukt äckligt. men väntade medans alme åt, sen lånade vi philips moppe oh drog hem till mej och hämtade pengar. sen åkte vi till stan oh jag käka på donken. yummiiiie! :D :D

efter stan åkte vi tbx till skolan igen, då skulle vi ju ha idrott, teori. men nä, min lärare hade sagt fel till mej.. vi hade inte teori, utan helt vanlig idrott. och jag hade sagt till jojje, max, alme oh samuel att vi hade teori. så ingen av oss hade ombyte mä oss. så skulle gå på promeenixx ist. hähä, yeahrigt. vi fick in en bit på spåret i skogen, sen satte vi oss där i solen. och hipphapp vare en orm framför mina fötter. gissa om vi skrek! haha.. men jojje max oh samuel börja kasta typ sten elr nå på den.. dumma cepen :D jag tyckte vääädligt synd om ormen då, den vart typ förlamad i halva kroppen :(

iaf, gick tbx till alla anda på sätravallen efter ett tag. sen åkte vi tbx till skolan och hade ma/no. slutade typ 3 elr nå.
max oh jag följde mä alme till statoil för hon skulle fixa hennes däck som hade fuckaup sej. sen åkte hon hem, och jag skjutsade max till bussen som åkte jag hem till mysa. nu är vi här, vet inte vad vi ska hitta på. men jag ska iaf laga mat, häähä.

hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0