lördag

okey, ska försöka sammanfatta lördagen lite lätt då. vilket inte kmr gå så bra

vaknade hos alme, åt mat sen åkte vi till mej. medans vi fixade oss letade vi fest. vid 7tiden kom adina och emma , och vid 8 tog vi bussen till stan. mötte upp hannah oh carro, sen gick vi alla till bussen mot hille. när vi gick av bussen i hille hittade vi aldrig till festen. men under dom 2h vi gick oh letade hittade vi iaf en katt, den följde efter oss vart vi än gick. döpte den faktiskt till party! haha :) oh juste, medans vi gick och letade efter festen mötte vi ludde, alex, malin, denise, emmy och nicke. tror jag de va iaf? dom letade också efter festen. men ingen av oss hittade den ju, så vi tog bussen tbx till stan. tappa bort dom nån gång på vägen, kmr iaf inte ihåg vart dom tog vägen. men när vi kom till stan drog alme hem, och hannah jag adina emma oh carro tog bussen till en fest i sätra. va där ett tag, sen gick adina oh emma hem till adina. och carro, hannah oh jag tog bussen till stan igen. vet inte vad vi gjorde där, träffade iaf anton oh massa annat trevligt folk. vid 20 över 2 tog vi bussen till adina emma oh kevin som va hemma hos adina.
vet inte när vi somnade, inte vare tidigt iaf. men haha, fan va adina oh jag underhöll alla mä våran otroligt fina sång! och kleta ner emmas fingrar mä tandkram gjorde vi mä, OCH hade banankrig. slutade mä banan på väggen, som föröverigt inte gick bort, och massa mä banan i badrummet. men det va grymt!

tack för en underbar kväll tjejer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0