i sällskap av ensamheten är jag ditt allt

inatt, runt 1tiden mötte mysa oh jag tim. när vi kom hit gjorde vi inte så mkt. elr juste! haha, vi bakade kladdkaka. och jag va på cepehumör för min lillebror oh hans gkompisar är störda och omogna. PISS PÅ DOM, typ.

ahja, vet inte när vi somnade. men sent vare iaf, fast idag vaknade vi vid 11 av tims mobil som vi hade ställt på alarm. mysa drog hem vid typ 12 elr nå.. tim tog 1bussen hem, då drog jag direkt hem till mysa. vi skulle ha åkt till stan, men sen så va hon tvungen oh hämta lillmalte på dagis. så vi väntade lite med stan. iaf så kollade vi på film i väntan på bättre tider. närå, men i väntan på att kl skulle bli 3 så vi kunde hämta malte. när vi hade gjort de så gick vi hit och kolla på katterna. elr det va väl mest malte som gjorde de.. haha :)
i
af, nu har dom gått hem nu.
alme kom nyss, och nu ska vi dra till stan.

pööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0