I like the di-diamonds I'm a material girl you see

förlåt för förjävla kass uppdatering. men jag inte haft tid för att sitta vid datan, man lär ju ta vara på sista tiden av sommarlovet! :)

festen hos carro va asnice. hade skit kul, badade oh allt.

igår vaknade vi vid 1-2 tiden. va helt slut, men senare på dagen vare nån som fråga om vi ville komma på fest i bomhus.
så lite senare på kvällen åkte alme , jag och adina till bomhus oh mötte carro. sen drog vi till festen, men det sög som faan.

så jag ringde några , tillslut så kom vi fram till att vi skulle dra till nån fest som rickard va på, på brynäs.
på bussen på väg till stan vart det värsta kaos oh snuten kom oh massa. men väl framme på stan drog alme hem, och adina jag och carro drog oh mötte rickard och nån tjej vid tågstationen. sen gick vi vidare till festen.
 
när vi hade vart där ett tag så gick och mötte jojje , hampus och jönis vid sjömanskyrkan. sen när vi kom tbx till festen så vare nån som hade snott typ 2 datorer. så alla skulle gå till nå rum för att nån skule kolla alla väskor. efter det drog jag, adina, jojje, hampus oh jönis någonstans och typ gjorde ingenting. hoppade bara i lite buskar oh så som normala människor gör.
hampus drog hem efter ett tag, och vi andra gick mot stan. jönis drog efter ett tag, och adina och jag skulle egentligen ha sovit hos anton. kmr inte ihåg varför vi inte gjorde det, men vi sov hos jojje i bomhus. när vi kom dit gjorde vi makaroner. sen gick vi typ oh la oss, 3 st i jojjes 90 säng. (y)

idag vaknade vi vid 1, jojje hade blivit nedputtad från sängen, så den stackarn sov på soffan halva natten.. :(
iaf så tog adina och ja halv 3 (?) bussen till stan idag. gick runt på stan barfota, hahah.. snyggt! men vi hade bara våra klackisar mä, och dom orkade vi inte gå runt i. helt risiga va vi.
tog bussen till mamma, hämtade lite saker. sen drog vi och köpte pizza, sen hem till adina. emma kom också, men nu är jag hemma.

är sjukt trött, ska snart hem till pappa och bara ta det lugnt ikväll. nice som faaaan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0