HELLLUUUH!

jag lever, även om man faktiskt kan tro att jag har gått oh dött elr nå.
men jag är ju hos pappa i valbo den här veckan, er tills måndag. och pappas blonda brud hade glömt oh flytta vårat internet.. elr nått sånt, så vi får vänta 2-3v tills vi har internet. TJOOHO!
nä, men det suger verkligen! skolan mä för den delen, men det är skoj oh träffa alla underbar igen. oh dom mindre underbar, tror att alme förstår vilka jag menar ;).  iaf, just nu är jag hos mamma. ska inte sova hos pappa inatt, han ska iväg oh jobba. får se vat jag sover. men nu har jag väl inte så mkt mer att säga.
jo, juste. sthlm, bilder kmr nog senare. för har inte dom på den här datan.

pööss, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0