baby I'm a superstar

sry för att jag inte skrev nå mer igår. men alme mysa oh jag drog till sommar yran, aka wbcityfesten..
iaf, vi träffade mkt folk där. alme oh jag åkte en karusell, WIII :D snurra som fan gjorde de.. oh så fick vi pengar av en kille, vet inte varför. men han bara gav oss dom, hm.. ser vi verkligen så fattiga ut? ;s
nä, men vid 1 typ cyklade vi hem. tim följde mä, och efter ett tag ringde emil. han ville mä sova här, och efter att ha försökt förklarat vägen i typ 30 min utan att lyckas så cyklade vi oh mötte han efter att ha cyklat mä alme hem till henne..

när vi kom hit kollade vi först på sunes sommar, sen beck.. och nån gång då somnade emil tror jag. mysa somnade typ då mä.. så tim oh jag kollade ice age3.  jag tror jag somnade nån gång under filmen, men vaknade igen efter en liten stund. kollade nog på hela filmen? oh tillslut så somnade vi vid typ 5 tiden elr nå. eller tim började kolla på boys don't cry nån gång mitt i natten mä. men då sov jag, SEN somnade han. puckotim är vaken så länge :D <3

ahja, idag vaknade vi vid 11.... KONSTIG NOG. tim drog hem då för han skulle iväg. emil oh mysa vaknade ett litet tag efter de, och så gick vi upp och åt frukost. emil drog hem typ nyss, och alme är här nu. mysa mä.
vi ska dra oh bada i valbo, skriver kanske mer sen.

DET ÄR FUUUUWCKINASBRA VÄDER.  HEJ FJORTIS... :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0