temav.

Japp, vi har ju inga lektioner den här veckan. Vi har tema vecka. Temat är droger & alkohol. Rätt så nice faktiskt, slipper ju musiken iaf......... Och det är ju förjävla skönt! Idag hade vi delat upp oss i tjejgrupper och satt och pratade om massa olika saker. Skojskoj. Iaf, efter skolan gick jag och Matilda förbi hemma hos Adina och plocka upp henne. Så gick vi hem till mej och var där ett tag. Sen drog vi till stan. Och jag försökte (utan att lyckas) att skaffa lite pengar. Lämnade iofs tbx ett linne på hm som jag köpte för ett tag sen. Men dom pengarna gick till skit saker, som godis och donken. Men nu har jag frågat mamma om pengar, och jag får 300 om jag damsuger uppe och nere, TAGET, lätt..! Så imorn blire städa, som fan.
Jaja, nu ska jag rensa min garderob. *snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyft* Jag hatar att göra mej av med kläder, men tro mej, den behöver rensas. Den är helt full, och jag använder inte ens hälften av kläderna. Såååå, ja. Jag lär väl börja nu, antar jag.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0