soooool

Äntligen helg, halleluja! Vet att jag har varit kass på att skirva. Men jag har hellre suttit ute i solen än inne vid datan. Men nu har datan fått följt med ut et tag. Ossian går omkring här på gräsmattan och letar skugga. Söt han är :) Det är så sjukt skönt i solen, jag sitter bara i bh & trosor och lyssnar på musik. (6)

Pappa och lillebror är borta hela dagen. Pappa skulle bort till nån kompis som fyllde år, tror jag. Och lillebror sover hos Alex. Så jag är ensam hemma idag. Men tur är att Nisse kmr oh håller mej sällskap. Vet inte vad vi ska göra, men något hittar vi väl alltid på.

Men nu ska jag klä på mej och gå ut med Ossian.

Skriver kanske mer sen, om jag känner fört'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0