pms blandat med damp

Det värsta som finns måste ju vara när det är stökigt i garderoben. Jag hatar det, det finns verkligen inget värre. Fyfaaaaaaaaan! Oså när jag kmr hem nu, och ska börja packa och öppnar garderoben så är det feeeeeeeeeta röran. Så jag ställde mej bara och skrek, så jävla dampigt störande. Jag hatar det. Och så kommer mamma och frågade vad det var.
M - Vad gör du? Varför skirker du för?
E - Men kollaaaaaaaaaaaaaaaaa!?
M - Jaha, vadå?
E - Men vad fan äre för fel, vem äre som har grävt bland mina kläder?!
M - Jasså, det var jag.

Man bah , jaaaaaaaaahaaaaaa ? Skit kul, fan vad jag hatar det.

Jävla skit oxååå. Nu har jag slutat packa och tänker inte börja förns ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0