när man pratar om trollen ..

Vaknade ju liite senare än planerat. Men så går det när man ligger bredvid en gobit och inte somnar förns runt 4 tiden.. Imorse kom Alme hit. Älsk drog till bussen efter ett tag. Och Alme och jag kom 45 min försent. Känns toppen att sitta av dom på fredag, EFTER SKOLAN! Hände väl inget annat spc i skolan idag. Förutom sista lektionen som var idrott. Hade ont i magen, så jag var inte med. Inte Emilia hlr. Ist för att vara med på idrotten så fick vi gå en promenixxx. Vi tog min cykel och cyklade till toppen-lidl och köpte massa kindermaxi och redbull. Gott som fan kan jag lova att det var. 12 kinder maxi är ju inte helt fel. Men jag måste bara säga att jag inte har ätit upp alla, + att jag har gett bort några mä. Och ska ge bort ännu fler. Sen åkte jag hem.

När jag kom hem såg jag att min tröja har kommit. Niiiiiiiiiiiice va?! Och mamma betala den, hihi. Tack mamma! :D Efter ett tag drog jag ner till stan och mötte Matilda och Ronja. Vi gick runt ett litet tag innan vi mötte Jonas aka Viktor. Vi gick runt ett tag. Jag mådde sjukt illa också.. Tänkte satt ni vet. Nä, men efter ett tag smsade älskling och sa att han var på stan. Så jag tog farväl av mina kära kollegor och gick och mötte Niiiiiicklas. vi gick runt på stan lite. Sen cyklade vi till Eken och köpte klass. Ben & Jerry's, väääärldens mest goda glass! Sen åkte vi hem. vi gjorde inget spc, tror jag? Eller vi låg mest och pratade.. Berättade om min magont som har en tendens att komma när man minst anar det. Och plötsligt så var den tbx! Yeeeeey, hatar min mage. Så in i norden! Har tagit både en alvedon och mag medecin, och har en vetekudde på magen. Det känns ändå, och det kan bara ta sej! Aja, han tog halv 12 bussen hem. Och nu är jag jätte trött. Måste sova nu. Har prov imorn, kan ingenting. Surt va ? Får skylle mej själv, satt daaah.. Nä, jag är skit trött nu.

God natt hörrni. :)

 
Den ser inte god ut va? Men den är värd varje öre av de 25:- den kostar ska jag säga!



Bild från idag när jag och Emilia var ute och gick. Eller jag satt på cykeln och cykla lite lätt. Jag? Lat? Nejje?!




Bild från idag när jag och Emilia var ute och gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0