mamma betalar

Orkade inte skirva något mer igår efter badhuset. Vart så jädrans trött. Somnade i bilen på väg hem. På kvällen åt vi god mat och alla tvingade mej att sjunga singstar, yeeeeeey (y). Det va ju skit kul.. Nä, men aja. jag kmr inte ihåg vad vi gjorde mer igår. Men jag somnade nog ganska så sent iaf.

Idag har vi vart på stan. Fick nya hörlurar av mamma, och så köpte vi massa marsipan. Gott som fan vare! När vi kom hem där ifrån så gick vi ut och satte oss. Alla tyckte att det var så skönt med lite sol. Men uuuah, det va askallt. Så jag gick in efter ett tag, och mamma tvingade plugga matte. Vid halv 5 åt vi feta påskmiddagen och fick påskägg (a'. Haha, jag fick leta efter mitt, kände mej som 7 år ;) Men det va kul. Och nu sitter jag här och gör ingenting typ. Mamma oh Co ska ut ikväll. Hoppas verkligen att jag inte blir "mamman" här hemma då. Till Moa och Klas tänkte jag, dom är ju små.. Men jag tror att dom ska hem till Lisas morsa och farsa. Men Klas är så söt, han frågar om allt, exakt allt. Typ, varför var katten under sängen? är det här en bilväg?. Och så säger han "hallå" hela tiden. Så jädra söt. Och nyss kom han in här och frågade om jag hade en monster mask. Så tog jag fram en tomtemask från garderoben, då vart han skiträdd och satte händerna för ögonen. Gullet... Men nu ska jag nog gå upp och hjälpa lillen att leta mask.





:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0