kissar på meeeeeeeeej

Ja hörrni, då var det måndag igen.. S U R T som fan!

Skulle ha duschar imorse, därför ställde jag alarmet på kvart över 6. Men inte vaknade jag då lr. Nope, jag steg upp klockan halv 8. Och jag palla inte stressa. Så jag gick upp och åt frukost, satt vid datan och gjorde mej iordning. Vid 8 kom Alme och hon fick vänta ... och vänta. Men vi kom iväg efter ett tag. Och jag kan ju säga att det inte va så kul att cykla till gymmet, sen gymma, sen cykla till affärn, handla mkkkkkkkkkt godis, tugg och läsk. Sen cykla till Adina, det va jobbigt. Fast ändå kul. Efter att vi hämtat Adina åkte vi till skolan. Hade lunch , sen sv/so. Det va helt ok, förutom att våran lärare var liiiiite surig och tyckte att vi snacka för mkt. Men iaf, vi slutade halv3. Alme och jag stannade kvar i skolan och väntade i 45 min tills ma.stugan började. Under dom där 45 minuterna hann vi springa runt i skolan och nästan dö av kissnödighet.. Satt ni vet lixxxxxom? Vid halv 5 åkte vi till mamma och hämade pengar. Sen åkte hon hem till sej och jag hem till mej. Är så jävla trött nu. Orkar inte ens gå in i garderoben oh kolla vad det är för strl på min jeansjacka, även fast Alme tjatar.. :)

Men jag skriver mer sen, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0