hur jävla dum får man vara ?



http://www.expressen.se/Nyheter/1.1530517/attackeras-av-isbjornen



Helt seriöst, hon väljer ju själv att hoppa i. Då får hon väl skylla sej själv.. Jävla idiot alltså? Jag tycker att hon skulle ha fått legat kvar där nere oh gosat med dom småsötarara isbjörnarna. MONGO.......... Och hennes man? Vad sa han då? Det är ju helt sjukt ? ;s

Undra hur tusan man tänker när man hoppar i i nån jädra pool lr vad det är med massa isbjörnar?
Typ; Nämen gud så varmt det är, jag tror att jag hoppar i här. Men hoppsan, här bodde det ju små isbjörnar. Fast det gör ju inget, dom är så snälla så. Jag hopppar i ändå, även om det inte finns någon stege att komma upp på sen.. Men aja, det löser sej. Jag kan ju alltid flyga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0