glider omkring i sneakers slitna jeans och en.. wo-wo

Nu är jag hemma, och ni har saknat mej, jag vet ! :)

Eller jag har varit hemma ett bra tag, egentligen. Men whatever. När jag kom till stan vart mitt liv plötsigt helt kasst. Tröjan jag skulle köpa fanns inte ! WAAAAAAAAAAH, DEN FANNS INTE! Fanns i alla andra färger, utom den jag ville ha.. TYPISKT ? Ja..! Och skorna jag skulle prova fanns ej i min lilla jävla strl. Eheh, jobbigt. Och när vi var inne på gina provad ejag bikinin, men den satt inte så bra som jag önskat. Men vi gick runt iaf , och det som följde med mej hem var ett par jeanstajts från bikbok 199,- , ett linne från hm 79,- & ett linne från gina 99,- . Känns jävligt kasst. Juste, och jag fyllde på mobilen med 195,- ....... igen. Jag hatar att göra av med pengar på mobilen, det suger verkligen apkuk. Men iaf, är man beroende så är man..

Men vet ni? Så finns ju det där U N D E R B A R A internet. JAG BESTÄLLDE TRÖJFAAAAAAAAN ! :D :D :D iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, Almes idé.. Det är nog det bästa hon har kommit på, under alla 9 år vi har kännt varandra.


Nu ska jag försöka plugga matte till ett äckligt omprov vi har imorn. Ser verkligen fram emot det! Ska bli toppen kul!



Här är tröjan som jag beställde förresten, finare på och irl :)


Kommentarer
Postat av: adina

jag har en sån tröja fast svart och vit. tänkte köpa den där men jag sket it och köpte den jag har ;) <3

2009-04-21 @ 23:26:07
URL: http://aadinaholmgren.blogg.se/
Postat av: föredrar anonym, annars kanske jag råkar illa ut, uuuh omg!

Almes idé.. Det är nog det bästa hon har kommit på, under alla 9 år vi har kännt varandra.



Det var inte snällt sagt tycker jag..

2009-04-23 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0