framme och kassa hörlurar

Erik fixade internet till mej :D:D Veeery bra.  

Vi kom fram vid typ 4? Satt på tåget i 2h, sov hela vägen till Sundsvall där vi bytte till buss, och sov väl havla bussresan också. Så det var en jävligt bra resa, kan man säga :) Men mina hörlurar är det bara att begrava. Eller ena iaf, den slutade funka i början av bussresan. Och det var ju lagomt kul att sitta och lyssna mä en hörlur, men sen tvingade jag lillebror att ge mej "hans" hörlurar. För det är faktiskt mina egentligen. Men jag ska köpa nya här nu någon dag. Annars klarar jag inte hem resan. Och herregud vad jag längtar till måndag och att få träffa Nisse. Wääääh, jag vill att det ska vara måndag nuuuu :( :( Det är skit mycket snö här? Helt sjukt.. Det snöade idag när vi kom med, men nu har det slutat..

Nej men nu måste jag nog gå och vara lite social med dom andra. Kanske hinner skriva mer sen.

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0