efter 2 mån så är jag tbx ..

Jag vet att jag är skit dålig på att skriva. Men så äre när man har annat för sej, som att vara i skolan, vara med nisse och packa upp väskan t.e.x. Eller väskan står kvar som den gjorde när vi åkte från Umeå. Men jaja, jag har iaf inte kännt för att skriva helt enkelt.

Sista dagen när vi skulle åka hem vart det bra väder, konstigt nog? Iaf, sov inget på bussen.. och inget på tåget. Men det gick bra ändå, med mensvärk och allt. Men jag visste ju att något bra väntade där hemma. Min lilla beeeebis och Niiiiiiiisse :D:D

Idag vare ju skola, tråkigt nog. Nädå, kul att träffa folket igen. Men annars sög det, typ. Aja, iaf så slutade vi tidigare idag eftersom att vi inte hade någon idrott. Så något bra vare iaf som hände under skoltiden idag! Efter skolan gick jag hem till mamma och packade ner lite extrasaker i väskan eftersom att jag inte har vart hos pappa på säkert 2 mån. Sen tog jag bussen ner till stan och mötte världensbästanisse ! :D Sen gick vi hem till pappa från stan, och där gjorde vi väl inget spc. Eller vi tog en promenix till konsum och köpte glass. Jävligt dåligt av oss, som började med att inte äta godis och shit idag. Så det va ju inte så länge man höll det. Fast Nisse va säääämst, han åt godis, imorse ;o ;d. Men jag började  om efter att jag åt glassen idag. Så inge godis för mej på ett tag.. Det suger! Jaja, kl 22.40 följde jag med han ner på stan för att han skulle ta bussen hem. Sen gick jag hem igen. Mycket gick jag. Men det skadar ju aldrig..

Men nu orkar jag inte skirva nå mer. Ska nog sova, ska upp tidigt imorn. Alme är så bestämd så, bäst att man lyder..

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0