home sweet home

mors.
Nu är jag hemma, efter att ha vart på fjärran. WAH! Det va där jag höll hus serru :) Hatar ju att åka till badhus och sånt. Men det gick bra. Var där med kusinerna + mamma, erik , lisa och lillebror. Skitkul.. EHEHEH.

Iaf, det va ju inte så många "i min ålder" där. Fast några träffade jag iaf. + att det va några killar som gick efter mej hela tiden. drygt? MJAAAA.... Men dom var rätt så snygga, så det gjorde inte så mkt. :D

Men nu ska jag göra mej iordning för att åka ner på stan ett snabbis. Ska in på banken och sen köpa lite andra saker. Ni får kanske se sen :) Senare ikväll kommer mina älskade kusiner igen, dom ska äta här innan dom drar vidare till Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0