blodtryck och andra avenyn

Jag fattar inte. VARJE GÅNG jag ställer mej upp blir jag jätteyr, allt blir svart och jag börjar må illa. Illamåendet brukar släppa efter ca 1 min. Men nyss när jag skulle upp och äta ställde jag mej upp, och jag har inte vart med om värre. Allt bara snurrade! Jag såg ingenting, det vart helt svart, och jag var tvungen att ta tag min dörr för att inte tappa balansen. Sjukt, helt jäkla sjukt. + att illamåendet fortfarande sitter kvar. Fast att jag var hur hungrig som helt var jag inte sugen på mat. Åt 1 potats , 1½ biff och lite sås. Fast min lillebror kräktes imorse, vet inte om han har smittat mej eller vad det är. Men det är skit samma.

Alla i 8:an fick ju gå på någon slags "koll"  och fylla i något papper hos skolsyster för kanske 1 v sen. Då sa jag att det vart så när jag reste mej upp. Och vi kollade blodtrycket, och det var lågt. Men mitt måtte ju vara så lågt som det bara går. Haha, jaja. Det är inte hela världen.

Iallafall, nog om blodtryck och spyor. Jag kom på en sak som fick mej på andra tankar. Andra Avenyn, det är ju idag! Börjar det 20.00 ? Eller 21.00 ? Någon som vet kanske ? Annars är det ju inte så svårt att gå in på svt's hemsida och kolla det. Men om det börjar 21.00 ska jag städa först, och dusch. Lär nog öka lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0