En tröklista

Är du kär i någon just nu?  Inte kär
Har du vart utomlands? Ja, har inte ens koll på alla ställen jag vart på!
Nämn en av länderna: USA
Har du åkt flygplan? Ja.. haha
Hur många barn vill du ha? 2-4
Vill du gifta dig? Ja självklart 
Röker du? Nej, "faktiskt" inte 
Vad hatar du mest?
Att bli besviken
Vad älskar du mest? Jag älskar min familj och mina vänner. Dom är dom bästa som finns!
Har du åkt ambulans? Nej, tur de :)
Har du åkt brandbil? Nope.... härlig information det här hörrni!
Kan du köra bil? Ja, haha! Men hur bra jag kör är ju en annan fråga
Vart skulle du helst villja resa? Bort bara, thailand kanske?
Vilken är din favorit stad? halmstad!  
Vem kramade du senast? haha
Gillar du att skriva detta? Nej, trökigare får man leta efter!
När fyller du år? 11 februari. 9 dagar sen alltså! 18, WOHOOOO!
Vad säger du nu när detta är slut? TACKHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0