UPPSALA / TISDAG

Gårdagen bestod av ett beök i Uppsala med Susanne! Hittade typ ingenting, det enda jag fick med dig hem var en jacka. En röd fin skinnjacka, så åkte ju inte hem tomhänt iaf! Lär köpa ett par skor också, men tycker inte att det finns några fina.. Får väl se om jag hittar några! Skor lär jag ju ha iallafall!




Slutade väldigt sent idag, vid typ 5. Har provat på att byta inriktning i skolan nu. Schemat blir så himla mycket sämre och jag vet inte om jag orkar med det. JAAAAAAAAAJA.

Ligger och kollar på 102dalmatiner (har för mig att det var 101?) nu. Ska snart tappa upp ett bad och bara ta det lugnt. Kanske ta igen gårdagens avsnitt av hollywoodfruar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0