IDDI

FYFAN VAD IRRITERAD JAG KAN VARA IBLAND! ibland är nu.

Jag förstår mig inte på vissa människor. Hur kan man gå bakvägen och inte säga saker ärligt, människor emellan. Har så jävla svårt för människor som inte kan stå för vad dom tycker och tänker. Menar inte att man ska säga till en människa att h*n är ful som stryk, sånt kan man bara hålla för sig själv. Men fyfan för människor som inte kan stå upp för sig själva, som inte kan stå för vad dom tycker när dom endå har gått och sagt det till en hel del andra. Nej för när det väl tas upp kan ingen stå för att dom sagt så eller tycker så. 
JÄVLA TÖNTHELVETE, brinn för fan. Synd om er!

Det är så att våra lärare tog ut några från klassrummet idag. Vi satte oss i ett grupprum och våra två lärare började prata om att våra namn hade kommit upp på "morgonmötet". Jaha? Vad vi hade gjort kunde dom inte säga, vilka som hade sagt det kunde dom inte heller säga? Inte heller tycker dom att dom pekar ut någon/några speciella. Nejnej. Jävla idioter! Lätt att förbättra sig när man inte vet vad man gör för fel då. PUCKO.

haha fan vad arg jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0