GODMORGON

Sov hos mina käraste inatt, inte för att jag inte brukar göra det.. men endå! Jag hade världens sovmorgon till 12.30 för att jag inte skulle vara med på idrotten så Fabi skjutsade hem mig när han började vid 7. Somnade om och sov vidare tills för en kvart sen då Adina ringde och sa att det inte blev någon idrott. Läraren är sjuk. Stackars klassen som tagit sig enda till strömsbro för att BADA UTE och så kommer inte läraren. HUA!

Jaja, jag ska snart kliva upp och göra mig iordning. Vi ska vara först i matkön idag, chicken bits med ris och sås, KRIG! Typ årets höjdpunkt i skolan. Bortsett från alla lov, studiedagar & sovmorgonar.


min lille elivs, så fin såå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0