MONEY

Nä nu lär jag rycka upp mig, har försökt piggna till genom en kopp kaffe, men jag har bara legat i sängen från att jag kom hem. Men nu jäklar ska jag tvinga mig upp, det blir köpis med mamma en liten snabbis! Önskar att jag kunde ta av mina "sparpengar". Men nej, dem har jag bestämt mig för att inte använda. Inte för att jag har något speciellt som jag sparar och behöver dem till? menmen.. alltid bra med några rödningar? ;);););) haha fyfan..... cool man är. 

det handlar om att prioritera! ;) host adina.... nej skoja tosse♥ puss




Kommentarer
Postat av: adinaaaaa

Jaag gör ju dee :( har ju lagt undan så jag har pengar sen, men då har ja inga pengar nu. Och om ja inte lägger undan så har jag pengar nu och inte sen.....ååå blir inte bra vilket som juuu :(

2011-10-13 @ 19:49:55
URL: http://aholmgren.devote.se
Postat av: louise

tycker adina är duktig som kan sprara ändå ja, tex till SOMMAREN!!! dååå vi ska leva livet

2011-10-13 @ 20:07:21
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0