LISTA

Något som gjorde dig glad igår?
Tjejorna i skolan och min fina pojkvän!

Humör just nu?
Helg, god mat och en väldigt bra överraskning avslöjades nyss, kan det vara annat än bra?

Vad gjorde du klockan åtta imorse?
Var väl lite småvirrig som vanligt och sprang runt och höll på att samla ihop alla min saker inför skoldagen. Vilket burkar vara nycklar, böcker, data och mobil. Inte så mycket saker men för mig blir det tydligen lite svårt att hålla koll ibland..

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Satt nog här då med. Sitter megaaaaskönt! Jobbigt om man skulle bli kissnödig..

Vad du ser om du tittar till höger?
Typ hela mitt rum!

Vad gör dig glad just nu?
Mycket, jag är på bra humör idag!

Hur vädret är hos dig just nu?
Kyligt men solen kikar faktiskt fram lite nu

Vad var det senaste du åt?
Soppan och brödet. Kommer drömma om det inatt!!

Bästa glassmaken?
SIA's Cacao!

Sover du tungt?
Ja, det tror jag? Somnar sjukt lätt iaf!

Drömmer du mardrömmar?
Ibland, förut drömde jag mardrömmar om Fabian alarmsignal. Den lät jätteläskigt.. haha

Hur många kuddar sover du med?
1, som jag håller om. Har ingen under huvudet.

Favoritkläder?
SVARTA JEANS. lätt! Haha rolig tjej.

Favoritgodis?
TWIX!!!!!!!!!!!11ettett

Höger-eller vänsterhänt?
Höger!

Stjärntecken?
Vattuman

Vad längtar du efter mest just nu?
Nästa helg då jag åker till GBG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0