FULLT UPP

Åh, denna dag har varit fullspäckad med saker. Skola, handla mat, laga mat, en hel del plugg och en massa städning. Har även fått finbesök idag, Adina och Loula följde med hit efter skolan. Sen kom Almedina hit också, inte varje dag det händer inte!♥ Lillebror och jag har nyss ätit kyckling med curry och ris, helt ok blev det, förutom riset. Men tyvärr så kan jag ju inte koka ris av någon okänd andedning?

Nu ska jag plugga lite till provet vi har imorgon och sen när Fabi kommer blir det kanelstekta äpplen med glass!
FYFAN VAD GOOOOTT hejdå på er!


ljuger inte om jag säger att mer än hälften av mina bilder på mobilen är på denna flicka. LÅLE♥


Kommentarer
Postat av: almedina

<3

2011-10-06 @ 14:25:13
URL: http://aalmedina.devote.se
Postat av: louise

hahahahah jag ser ut som hästen eller vad de är i narnia

2011-10-06 @ 16:18:05
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0