DAGENS

Dagens humör: Har varit på bra humör hela dagen, men nu börjar jag bli lite trött..
Dagens mående: Bra, pms smyger väl sig på såhär efter en film och lite ensamhet.
Dagens borde: Plugga sjukvård och naturkunskap. Inget har tyvärr blivit av idag, men lite lär man väl få leva?
Dagens frisyr: Utsläppt. Hela långa dagen :)
Dagens smink: Mascara och ögonbrynspenna!
Dagens klädsel: Svarta byxor och en vit virkat tröja. + röd skinnjacka och halsduk när jag vart ut!
Dagens planer: Eftersom att dagen snart är slut så har jag väl inga planer. Sova kanske?
Dagens vill ha: Skor. Klackisar. Klickar nog hem ett par snart!
Dagens tråkiga: Just nu. Ensam med min marabou..
Dagens längtan: Paranormal och nästa helg!
Dagens superlängtan: Oj, min superlängtan är kanske julafton?
Dagens låt: JB - Mistletoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0