Thailand, here we come?

NU är jag hemma. Fy vad skönt att bara sitta ner. Mitt huvud har varit konstigt hela dagen, ibland så blir det som efter en 70is. Det är helt sjukt, allt bara snurrar och det blir suddigt framför ögonen. Om jag kollar åt sidan så går det typ i slowmotion.. Skitläskigt!

Jaja, hittade lite saker. Både till mig själv och min far! :)

******

Mamma berättade att hon tänkt beställa en thailandresa idag.. JA TACK! 16 dagar i thailand skulle verkligen inte sitta fel just nu. Kommer isf hem den 20 dec, brun och fräsch 4 dagar innan julafton. Skulle vara rena rama drömmen!


pic1.
denna sak är väl egentligen till för att hänga julkulor på, vad jag såg inne på ikea iaf.. men detta funka det med!
pic2. pappas presenter, vackert inslaget lär ni väl hålla med om? inte? nehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0