GODMORGON

Vaknade först vif 6-7 tiden när F skulle till jobbet men somnade snabbt om igen. Nu ligger jag i sängen och har precis vaknat. Har drömt så himla konstiga drömmar inatt! Allt från att folk flög luftballong bredvid min balkong när jag solade till en liten bebis som behövdes opereras pga en infektion. Usch, sjuka drömmar.. Kommer ihåg att jag var tvungen att säga till dem som flög för att jag blev så åksjuk, fast jag satt på min balkong?

Jaja, tänker faktiskt ligga kvar här ett tag. Får se vad som händer sen. TUDELS♥


Ingen som känner att dom vill komma hit med en liknande frukost till mig?


Kommentarer
Postat av: Lol

Jo jag, kommer nu på dirren!

2011-11-02 @ 12:42:51
URL: http://Louisell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0